Annons

Bloggen

Produkter
(logga in för att koppla)

Zzzz

Aktiv medlem
Jag undrar vad som händer med bloggen om mitt medlemskap som silvermedlem går ut?

Jag har inte vågat starta en blogg pga detta. Och hur går de med utställningar osv som jag har tillgång till osm silvermedlem, hur blir det med dem när betalperioden går ut?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Bloggen försvinner om du slutar vara Silvermedlem. Utställningarna ligger för närvarande kvar (men du kan inte skapa nya). Det kan också bli så att vi inför rensning så att vi raderar bort bilder ner till det "nya" medlemskapet nivå. Dock är inget sådant planerat just nu.
 

Zzzz

Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Bloggen försvinner om du slutar vara Silvermedlem. Utställningarna ligger för närvarande kvar (men du kan inte skapa nya). Det kan också bli så att vi inför rensning så att vi raderar bort bilder ner till det "nya" medlemskapet nivå. Dock är inget sådant planerat just nu.
vore det inte bättre och låsa bloggen tills man betalt nytt medlemskap? Bara ett förslag. Men jag menar, alla bilder o allt man skrivit bara försvinner....lite synd.
 

FredrikArvidsson

Avslutat medlemskap
Det bästa för Fotosidans utgångspunkt (och alla parter) torde väl vara att bloggen inaktiveras, eftersom det då kan vara ett incitament för kunden att förnya betalt medlemskap - för att få bloggen återaktiverad.
 

Zzzz

Aktiv medlem
FredrikArvidsson skrev:
Det bästa för Fotosidans utgångspunkt (och alla parter) torde väl vara att bloggen inaktiveras, eftersom det då kan vara ett incitament för kunden att förnya betalt medlemskap - för att få bloggen återaktiverad.
precis min poäng :D fast du sa det så mycket bättre!
 

evalisen

Aktiv medlem
Lite knepigt att bloggen ska kosta pengar här på fs, när det finns bloggar att registrera gratis överallt på internet.
 
ANNONS