Annons

bosse

Produkter
(logga in för att koppla)
Helt rätt, en typisk "pooltillämpning". Jag har satt upp den och bett Magnus kika på det hela och meddela de som redan lagt in bilder att lägga dem in nya poolen

man borde ju försöka få liv i han iaf..
hotbrev till folk på listan kanske och en pool uppstucken i näsan? ;o)

Kan inte någon försöka kläcka fram en idé på hur man gör en sådan här stafettutmaning, utan att behöva skicka runt ett fysiskt objekt med snigelpost?

utan för mkt tankeverksamhet:

person A fotograferar ngt (tex en kyrka). person B fotograferar en annan kyrka där denna bor och tar ett nytt foto på ngt annat (lyktstolpe). C tar då ett foto på en lyktstolpe och fotograferar sen ngt annat (en äng). osv...

inte riktigt samma sak =)

Eller bara fria associationer:

Fotograf 1: Kyrka
Fotograf 2: En beende muslim
Fotograf 3: En trasmatta
Fotograf 4: Ett barfotabarn
o.s.v

eller att man fixar fram ett eget gossedjur å plåtar på samma sätt som man skulle med en karlsson eller en bosse.
fast då försvinner ju den där grejen med resa.
men temat är iaf kvar.

Jag tycker att Jannes idé är mycket bra (alltså den första idén. Den andra är också bra, men jag misstänker att det blir svårt att övertala Christer) och förtjänar att testas. Jag skulle helt klart vara på i en sådan associationslek!

Alltså, Christer behöver inte åka runt själv, man kan väl skicka honom i en kartong med posten? Fast det kanske faller på för höga portokostnader?

ANNONS
Götaplatsens Foto