Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EOS-1D Mark III firmware 1.1.0

Produkter
(logga in för att koppla)
Funkade smärtfritt, nu blir det hårdtest ikväll....

Bilagor

• 1d311.jpg
    1d311.jpg
    75.8 KB · Visningar: 317
eosguy skrev:
Funkade smärtfritt, nu blir det hårdtest ikväll....
Jag laddade ner och installerade den. Alla tidigare inställningar bibehölls vilket förvånade mig. Trodde man skulle få registrera om allt. Skärmen blev märkbart skarpare, tror det är en fråga om tillägg i kontrasten. Af återstår att se hur den förändras, förbättras.

trodde också jag skulle tappa dem, så hade sparat mina inställningar på hårddisken för säkerhetsskull.

Skärmen var verkligen det första som slog mig efter en första provbild. Wow vilken skillnad.

Bussmicke skrev:
Den dag jag får min Mk3 och den visar sig ha 1.0.8, kan jag peta på denna direkt eller ?
Japp, tar typ 5 minuter så är det klart. Ta lite testbilder med gamla programvaran som du kan jämföra med. Jag glömde det. Fast skillnaderna på just skärpeintrycket på skärmen var rätt påtagliga. Jag tror dock att alla kameror som kommer från och med nu har den nya programvaran.

ANNONS
Götaplatsens Foto