steve eilertsen
Aktiv medlem
har sj eos 350d å 5d är ypperligt nöjd plus en massa optik kommer alltid köpa canon men man märker av konkuransen numera tråkigt att husen inte blir speciellt gamla 350 är ju redan död 400 finns å ersätter redan nä man får nog vara konsekvent å köpa det man tycker är bäst för sig sj väntar bara på att min eos 5d snart får en ersättare tråkigt men sant finns ju ingen livslängd på kammerorna längre nästa år kommer väl eos 450d förr höll en bra toppmodell i 5-8 år i dag lever dom bara 1 år sony å samsung som köper upp å in sig i etablerade företag är bara smarta tycker jag dom får ju all kunskap på köpet å tänk på en sak när ni snackar optik sony har ett avtal med zeiss vilket inte bådar gott.Tror nog många med mig tycker att när man lägger ner 10 15000 på ett hus å optik ja då är det bara optiken som är värd nåt efter 1år se på nikon å deras velande med modeller som inte går å köpa ens en gång fast dom lanseras i tidningar nu säljer redan d80 bättre än d200 tror nog nikon sålt taskerna till räven som min polare som är nikon fans sa han skall sälja sin d200 å d70s med en gång å bli förståndig å köpa canon !! tacksam för svar på inlägget fattas fortfarande punkter komman å stora bokstäber i denna skrift men vadå who cares. !!