Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Clipsramar (inglasning). Vart köper man billigast?

Produkter
(logga in för att koppla)

mr_rockster

Aktiv medlem
Tjenare!

Jag använder en hel del "clipsramar", alltså typ inglasningar utan någon "ram" runt om. Dessa säljer de på ÖB för 19:- /st eller på Funny shop för 20:- st eller på gallerix för 29:- / st.

Jag kan själv beställa från en grossist för i runda slängar 20:- / st.

MEN MEN MEN!

På ÖB har jag hittat en ram då och då i 21x30 storlek, på funny shop har jag hittat två eller tre sammanlagt. De är alltså ALLTID slut i stort sett och de som jobbar där vet inte när det kommer in nya och man kan inte beställa från de. När jag beställer för 20:- / st kan jag beställa hur många/få jag vill MEN frakten tillkommer på order under 4000:- och de skickas från norge = DYYYRT.

Någon som har tips på VAR jag kan få tag på ramar eller hitta någon grossist för märket "easy frame" eller liknande?

1000 tack på förhand!

MVH

Johan

Hej hopp!

Ikea har mycket clipsramar i olika storlekar... 21*30 kostar 25 kr för 2 stycken. Om det är den sorten du letar efter vet jag däremot inte.

Lycka till!

Tjenare!

Det verkar vara den sortens ramar jag letar efter.. Men... Finns det några i göteborg? Nej, finns det några i jönköping, nej. Finns det några i Örebro, nej...

Verkar vara svårt att få tag i sådana ;)

MVH

Johan

ANNONS
Götaplatsens Foto