Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Creative suite på flera datorer?
- Trådstartare j3n5
- Start datum
Kjanr
Aktiv medlem
tiq
Aktiv medlem
man måste väl avregga från den ena datorn innan man kan aktivera på den andra datorn? (Nytt i cs2)
undrar vad som händer om man väljer telefonaktivering?
Tråkigt att det är krångligare för de som har licens än för de som bara fejktelefonaktiverar ett nytt fejknummer från cracken..
undrar vad som händer om man väljer telefonaktivering?
Tråkigt att det är krångligare för de som har licens än för de som bara fejktelefonaktiverar ett nytt fejknummer från cracken..
j3n5
Aktiv medlem
Det här är ju SÅÅÅ tråkigt att Adobe inte gör tydligt. Jag använder mig alltid av två datorer, en bärbar och en stationär. Självklart vill jag ha uppdaterade versioner på båda datorerna.
Är det verkligen ingen som vet hur det ligger till? det finns ju massor med PS CS 2 ägare enligt produktsidorna..
/jens...
Är det verkligen ingen som vet hur det ligger till? det finns ju massor med PS CS 2 ägare enligt produktsidorna..
/jens...
adsten
Aktiv medlem
Hej Jens!
Har själv 2 macar en bärbar och en stationär. Har du köpt en vanlig 1-licens så kan du installera den på max 2 datorer. Talade med Adobes support senast igår om just detta. Då jag innan varit tvungen att aktiverat resp avaktivera CS2 beroende på vilken dator jag vill använda. Du skall kunna köra på 2 datorer samtidigt utan att behöva aktivera etc. Får du det inte att funka så gör en tel.aktivering och tala med supportpersonalen där så hjälper de dig. Med en manuellt aktiveringsnummer.
Mats
Har själv 2 macar en bärbar och en stationär. Har du köpt en vanlig 1-licens så kan du installera den på max 2 datorer. Talade med Adobes support senast igår om just detta. Då jag innan varit tvungen att aktiverat resp avaktivera CS2 beroende på vilken dator jag vill använda. Du skall kunna köra på 2 datorer samtidigt utan att behöva aktivera etc. Får du det inte att funka så gör en tel.aktivering och tala med supportpersonalen där så hjälper de dig. Med en manuellt aktiveringsnummer.
Mats
darwin
Aktiv medlem
Om jag inte missminner mej så tillåter Adobes licenser att du kör samma licens på två burkar. För att du ska kunna köra "på kontoret" och "hemma" utan att behöva köpa två licenser. I dom fallen använder du ju inte licensen samtidigt på fler datorer.
Till skillnad från tex Microsoft som bara tillåter installation på en dator.
Edit: Hmm ... och om man läser lite nogrannare i forumen innan man svarar - så kan man se att någon redan har sagt samma sak som du själv...
Till skillnad från tex Microsoft som bara tillåter installation på en dator.
Edit: Hmm ... och om man läser lite nogrannare i forumen innan man svarar - så kan man se att någon redan har sagt samma sak som du själv...