ace skrev:
Ja du lilla gubben, verkligen kreativ diskussion du för. Och vad trevligt det låter att du ger folk magknip. Har du funderat på om det verkligen är det bästa sättet att gå till väga?
Jag tror alla i detta forum fattat din åsikt vid det här laget, så du kan nog sluta tjata.
"Lilla gubben" Va gullig du är

, håller med Niclas, det blir ju nästan ett tredje världskrig bara för att jag eller någon annan tycker det är skit med digitalt, alla har väl rätt att utrycka sig på sitt sätt.
Och du...en diskussion behöver inte vara kreativ, bilder ska vara kreativt skapade, men gärna enkla okreativa bilder går an.
Och du en sak till, "Så du kan nog sluta tjata" som du skrev,...inte den tonen till mig. Man behöver inte vara otrevlig och uttrycka sig som en 4: åring bara för att tex jag inte gillar digitalt.
Och det där med magknip var mer ironiskt menat, jag tror ej folk får magknip för det jag skrev sist.
Vilken makt jag skulle ha då! tror du inte det?
Och att folk har fattat min åsikt är väl bra?
Eller?
Jag Skulle inte ta det personligt om folk skrev att pentax 67II:an är skit,... för jag fotar med den, folk har rätt att tycka vad dom vill om allt, det är ett fritt land, det känns lite som om du tog det personligt.
Fota gärna digitalt men jag tycker fortfarande det är ...ja.. du vet säkert vad jag menar.
Det ska ju finnas nåt för alla smaker, eller hur?