Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Favorit i repris - Gemensam resa till Landsort?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Hösten 2003 genomförde vi två fotoresor till Landsort. http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=33223

Landsort är sydligaste ön i Sthlm´s skärgård och ligger helt öppen från syd och öst. Det är en utsatt plats. Man åker dit med reguljärbåt från Ankarudden söder om Nynäshamn.

Till Ankarudden kommer man kommunalt eller med bil.

Vi är några som snackat om att återupprepa en sådan resa (Lördag fm - Söndag em) någon gång i mitten slutet av september.

Jag påtar mig att rodda det enligt samma koncept som tidigare. Logi i vandrarhem och mat serverad i matsal för runt 1000:- Allt enligt vandrarhemmets prislista.

Om intresse finns kan vi ordna bildvisning, kurs och samkväm under vår vistelse på ön

Nu vill jag kolla intresset från er sida. Finns intresse så jobbar jag vidare på det hela.

Antalet deltagare kan max bli 25-30 st, mest beroende på hur uppbokat vandrarhemmet är.

http://www.landsort.com

Om ni anmäler intresse nu är det inte bindande, inte heller blir ni lovad plats. Ni bara signalerar till mig att ni gillar idén och vill att jag jobbar vidare på detta.

Hälsningar/
Janne
 
Senast ändrad:

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Jag har inte haft möjlighet de tidigare gångerna men är mycket intresserad av att deltaga om det blir en till sådan utflykt om det är så att den inte inkräktar på arbetsveckan mån-fre.
 

Baldwin

Aktiv medlem
Det hade varit hur kul som helst. Men jag bor tyvärr på felsida Sverige den här gången... *suck*
 

Arleklint

Aktiv medlem
Galaxens President skrev:
Tjinga en plats för mig då om det blir av. Kan sannolikt ta bil från Uppsala om det kommer fler från det hållet.
"Om ni anmäler intresse nu är det inte bindande, inte heller blir ni lovad plats. Ni bara signalerar till mig att ni gillar idén och vill att jag jobbar vidare på detta."
 

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Ledsen. Jag läser slarvigt när jag blir exalterad. Har inte blivit så mycket fotande av i sommar som jag hoppats. Bra initiativ Janne. Jag får hålla gluggarna på största bländare efter bokningslistan.
 

wikman

Aktiv medlem
Ja, det va ju trevligt senast... så man kanske skall med ut igen. Bygger på att jag inte flyttat till Thailand bara :)
 

Nome Nescio

Aktiv medlem
Intrsserad man kan inte låva att jag har tid när det kommer till kritan.

Landsort i september, är det inte ruskigt kallt och blåsigt då?
 
ANNONS