Annons

Finns det någon som använder detta blixtapket?

Produkter
(logga in för att koppla)
Fråga hellre vad folk tycker om blixtarna. Här har du 3 pers som tycker till om lillebrorsan. DS130B

Billigare blixtar laddar långsammare och går inte att reglera ner lika mycket som de dyrare, så även dessa. Ljus ger de ändå, och det är ju huvudsaken även om du inte kan konkurrera med solen.
Glöm inte att kolla upp vilka tillbehör som finns att köpa. Kan du växa med systemet? Vill du växa med systemet eller räcker det till ditt specifika ändamål?

Fråga hellre vad folk tycker om blixtarna. Här har du 3 pers som tycker till om lillebrorsan. DS130B

Billigare blixtar laddar långsammare och går inte att reglera ner lika mycket som de dyrare, så även dessa. Ljus ger de ändå, och det är ju huvudsaken även om du inte kan konkurrera med solen.
Glöm inte att kolla upp vilka tillbehör som finns att köpa. Kan du växa med systemet? Vill du växa med systemet eller räcker det till ditt specifika ändamål?

Jo, det vet jag, men jag har tillrcäkligt med tid att vänta ett par sekunder :).

Recensionerna på den mindre modellen är ju skitbra, detta ska jag köpa!

Detta är som en början.

Jag plåtar mest bilar, men vill börja med porträtt/modellbilder och då jag varken har jobb eller är miljonär så får jag börja med billiga saker.

De kan ju både vara bra till porträtt/modellbilder och fordon då det går att köpa batteripack till dem.

Tack för svaret.

ANNONS
Götaplatsens Foto