Annons

Finns det några aktiva fotografer i Skaraborgs län ?

Produkter
(logga in för att koppla)

hakanv

Aktiv medlem
två veckor framåt

Har det ganska lugnt två veckor framåt (sista sememsterveckorna), om någon har tid o lust att sticka ut och fota under den tiden, så hänger jag kanske med.

:) Håkan
 

Marabou

Aktiv medlem
Re: två veckor framåt

hakanv skrev:
Har det ganska lugnt två veckor framåt (sista sememsterveckorna), om någon har tid o lust att sticka ut och fota under den tiden, så hänger jag kanske med.

:) Håkan
Jag hade gärna hängt på om jag inte jobbat.
Åker iväg på semester på fredagmorgon och blir borta två veckor...
Sedan är det fritt fram att plåta :)
Jag vill ut och fota kyrkor.
 

hakanv

Aktiv medlem
Re: Re: två veckor framåt

Marabou skrev:
Jag hade gärna hängt på om jag inte jobbat.
Åker iväg på semester på fredagmorgon och blir borta två veckor...
Sedan är det fritt fram att plåta :)
Jag vill ut och fota kyrkor.
Kyrkor låter bra. Hör gärna av dig, så hänger jag med, vi borde bli ett gäng, bara ett par st bestämmer att dom ska åka ut, så kommer det nog fler, anar jag...

Ha en bra semester:) Håkan
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
Ja, såklart jag hänger med och plåtar kyrkor, fattas bara annat!. Men jag jobbar ju tre lååånga veckor till innan jag får min semester.
 

andm31

Aktiv medlem
Tjenixen!

Jag ville bara skriva att jag gärna hänger med ut någongång (om jag hinner) och fotografera... jag finns i Mariestad.

Jag ska sätta mig och läsa genom vad ni skrivit i tråden, om jag hinner och orkar *ler*.

mvh Anders
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
Välkommen i gänget! Ännu har vi inte haft någon gemensam utflykt. Vi har tänkt träffas för att spåna idéer, måndagen den 16 augusti kl 18, plats: det nya caféet i fd museet i Skövde. Kom dit du också om du har möjlighet.
 

Marabou

Aktiv medlem
andm31 skrev:
Tjenixen!

Jag ville bara skriva att jag gärna hänger med ut någongång (om jag hinner) och fotografera... jag finns i Mariestad.

Jag ska sätta mig och läsa genom vad ni skrivit i tråden, om jag hinner och orkar *ler*.

mvh Anders
Hej Anders !
Jag säger också välkommen till dig jag med.
Kul att du vill hänga på.
Om du har några önskemål om vad vi skulle kunna fota får du gärna skriva ner det.
 

Marabou

Aktiv medlem
Jag har skrivit ner våra namn och ifrån vilka städer vi kommer ifrån, så har vi lite koll på det till att börja med.

Anna-Karin Johansson *Mariestad*
Anders Samuelsson *Mariestad*

Annelie Andersson *Skövde*
Michael Rodin *Skövde*
Christer Pettersson *Varnhem* (Skövde)
Håkan Vikander *Skövde*
Tommy Kuuisto *Skövde*

Mats Andreasson *Falköping*
 

Hosio

Medlem
Tror nog att jag också kommer att dyka upp längre fram, måste nog dess värre hoppa över de första möterna.
 

Marabou

Aktiv medlem
Hosio skrev:
Tror nog att jag också kommer att dyka upp längre fram, måste nog dess värre hoppa över de första möterna.
Hej Michael:)
Du är välkommen med när du har möjlighet.
Fundera gärna på vad du skulle vilja fotografera.
Skriv gärna ner det i forumet.
Jag är hemma och mellanlandar några dagar innan jag ska vidare till västkustnen.
Kolla in i forumet om några veckor så vet vi lite mera vad vi ska plåta framöver.
 

Marabou

Aktiv medlem
Jag har skrivit ner våra namn och ifrån vilka städer vi kommer ifrån, så har vi lite koll på det till att börja med.

Anna-Karin Johansson *Mariestad*
Anders Samuelsson *Mariestad*

Annelie Andersson *Skövde*
Michael Rodin *Skövde*
Christer Pettersson *Varnhem* (Skövde)
Håkan Vikander *Skövde*
Tommy Kuuisto *Skövde*

Michael Hosio *Vara*

Mats Andreasson *Falköping*
 

Hosio

Medlem
Önskemål om vad man skulle vilja plåta, svar att komma på något på rak arm och för min del så funkar det inte att plåta på beställning. Visserligen är jag mycket inne på industri, tja...man är en gammal syntare i grund och botten.


Vet inte hur ofta jag kan hänga med er på utflykter, har nämligen ett projekt "studio" på G nu till hösten, har lite smått börjat med att planera inköpslistan. Mycket ligger fortfarande på planerings stadiet, så det återstår att se i fall man har tagit sig vatten över huvudet.
 

carpelux

Aktiv medlem
honkan skrev:
Vilka kommer på måndag 16 aug kl 18.00 till gamla stadsmuseet i Skövde? Fyll på listan:

- Håkan
- AnnaKarin (99,9% säkert)
- Annelie (99,9)
- Mats (98.9%) kan inte va som alla andra =)
- Christer (99,9% (Jag vågar inte avvika från normen :)
 

Marabou

Aktiv medlem
Hej på er :)
Då är man tillbaka till arbetslivet igen.
Vädret kan man knappats klaga på förutom att det är för VARMT för att orka göra något.
Kul att du kan hänga på du med Christer !

Då ses vi den 16/8 kl 18.00 i gamla stadsmuseet.
 

AnnaKarin

Aktiv medlem
Tack för ikväll! Det var jättetrevligt att pratas vid irl. Jag måste bara få berätta att på väg hem så körde jag bitvis genom en mycket lovande dimma. Ett tips för de morgonpigga kanske ;).
 
ANNONS