Annons

Finns det ngt företag som köper gamla objektiv?

Produkter
(logga in för att koppla)

lidisthlm

Aktiv medlem
Hej!

Jag skulle vilja sälja min canon 1,4 50mm objektiv. Men tror inte att den kommer att bli såld i tradera eller blocket. Har ni något annat tips om vart jag kan sälja den? Finns det någon butik här i Sthlm som köper använda objektiv eller kameror?

tack!

Annons här? Ett sådant objektiv borde inte vara för svårt att sälja. Det handlar väl bara om rätt pris men det skall du inte fråga mig om, kan inte Canon :) /Frode

Det bästa är nog att sälja här på Fotosidan och annonseringen är ju gratis. Jag sålde nyligen ett sånt objektiv för 1900:-. (De kostar 2989:- nya på Fotokungen just nu) Hade länge annons ute på 2000:- men då var det ingen som hörde av sig.
Jag vet inte om det finns något företag som köper begagnade objektiv, men flera fotobutiker tar det nog i inbyte. Tänk på att du skulle få mycket sämre betalt av ett företag om du hittar något som kan tänkas köpa in det.

Det bästa är nog att sälja här på Fotosidan och annonseringen är ju gratis. Jag sålde nyligen ett sånt objektiv för 1900:-. (De kostar 2989:- nya på Fotokungen just nu) Hade länge annons ute på 2000:- men då var det ingen som hörde av sig.
Jag vet inte om det finns något företag som köper begagnade objektiv, men flera fotobutiker tar det nog i inbyte. Tänk på att du skulle få mycket sämre betalt av ett företag om du hittar något som kan tänkas köpa in det.

jag vill gärna köpa tamron 17-50/2.8 istället, tror du att de skulle byta med den? det är juh samma pris klass.. jag har bara haft men i 5månader

ANNONS
Götaplatsens Foto