Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto ”zines ” eller böcker? Vartifrån

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Tjo! Bara lite funderingar från andra som gjort detta förut. Är i startgroparna att gallra lite bilder för antingen ett Zine eller en bok eller fler. Har gjort några böcker men det var länge sedan. Tror jag använde Cewe eller så och den programvaran.
vad skulle ni rekommendera för respektive medium? Tänker kvalitet och pris. Jag behöver inte det dyraste men vill ändå inte att det ska vara skräp🙈😊👍
Alla erfarenheter är välkomna !
/Martin
 

martley

Aktiv medlem
Jag testade cewe-sajten för några år sedan och beställde ett mobiltelefonfodral av plånbokstyp med en bild jag själv tagit på, som jag gav bort i present och det blev väldigt lyckat. Jag såg även deras fotobokstjänst och laddade ned deras program för att skapa boken, men jag tyckte det var ganska krångligt att använda, svårt att byta plats på bilder och sidor etc, och efter att ha meckat med min bok ett tag och fått in ett antal bilder och sidor så kraschade programmet och allt jag gjort försvann, vilket gjorde att jag tappade lusten och förtroendet för programmet. Det blev därför inte mera än så. Men detta var för några år sedan, det kan ha blivit bättre nu.
 
ANNONS