Annons

Foto utanför ramen.

Produkter
(logga in för att koppla)

Cubix

Aktiv medlem
Jag undrar om det är någon som kan ge mig ett tips hur jag gör när jag vill att vissa delar av fotot ska vara utanför ramen?
(utan att behöva sitta med klonstämpel) utan när man jobba i lager...

tack på förhand.

Det finns en något annorlunda lösning, en 2D-effekt, på hardmaccafe.com, men jag hittar den inte just nu. Jag tyckte den var läckrare. Fortsätter leta. Återkommer.

Jag har hittat den - det visar sig att det är samma teknik, men 2D-effekten gör att det ser helt annorlunda ut.

Jag har hittat den - det visar sig att det är samma teknik, men 2D-effekten gör att det ser helt annorlunda ut.
I och med att tekniken är identisk, sånär på skevningen av ramen för att uppnå 3D-effekten ( läs: djup ), så finns det ingen anledning att upprepa tekniektipset - eller ...?

I och med att tekniken är identisk, sånär på skevningen av ramen för att uppnå 3D-effekten ( läs: djup ), så finns det ingen anledning att upprepa tekniektipset - eller ...?

Nä du behöver inte posta nån länk, men det var ganska charmigt att tala med sig själv så där ;-)

(och så skrev du ju att det såg helt annorlunda ut så det var nog fler än jag som undrade:)

ANNONS
Götaplatsens Foto