Annons

Fotoresa till Höga kusten i höst

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Jag kommer inte planera någonting kring denna utlovade resa under sommaren. Jag skall bara fota och ha kul.

Jag lägger ändå ut denna tråd för att hitta någon som kan hjälpa mig i planeringen. Gärna någon som bor däruppe, som kan områdena och lätt kan ta kontakt med folk man kan behöva ta kontakt med.

Vill du hjälpa till? Maila mig arleklint@vallcom.com eller ring mig 0708-669612
 

Arleklint

Aktiv medlem
Visst borde det finnas någon som bor uppåt Höga kusten som vill hjälpa till att ordna en resa dit.

Framöver hoppas jag att ni kan hjälpa till att fixa resor och träffar. Jag har fixat en del, men nu får vi börja dela på jobbet tycker jag. Vad säger du?
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jag väntade på att iallafall du måste ju vilja hjälpa till ;) Tack! Då roddar vi det ihop, vi hörs :)
 

Naomi

Aktiv medlem
Det är bra med en Eldsjäl som du Janne! Hade gärna hjälpt till om jag kände till Höga kusten... men tyvärr så gör jag inte det.

Säg till om det finns något annat jag kan hjälpa till med.

/Naomi
 

Arleklint

Aktiv medlem
Tack! Jag lovar att säga till Naomi :)

Johan och en kille till jag fått kontakt med kan en del om trakterna så vi skall nog ordna till nått.

Tanken är att resan skall ligga i slutet av september och helst bli så billig som möjligt. I samma anda som tidigare resor.
 
Senast ändrad:

Mats Öberg

Aktiv medlem
Hallo Janne.

Jag har en fotkompis där uppe i krokarna som är väl hemmastadd i området. Jag ska meddela honom att ni har dessa planer och att denna tråd finns.

Eftersom det är mina före detta ´hemtrakter´ och jag är där (Sollefteå) ganska ofta i höst, så skulle jag gärna vilja följa med, men endast udda veckors veckoslut p.g.a. mitt arbete.

Jad har inte varit ut till området på väldigt länge, så det skulle vara roligt.

Vad säger du?

// Mats.
 

gunnar nordin

Aktiv medlem
Hej Mats Öberg ringde och berättade att det var ngn som planerade en resa hit upp till högakusten,Jag bor och mitt favortobjekt när jag fotar är just höga kustenleden den har det man kan önska sig,djur och omväxlande natur med raststugor om himlen öppnar sina portar är det bra att krypa under tak.Är det ngt som du undrar över så tveka inte att höra av dig,om det gäller vandrar hem eller liknande,
MVH Gunnar
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jätteroligt att ni vill hjälpa till, vi avvaktar till efter midsommarhelgen så kan vi ta tag i det viktigaste - sånt som måste sparkas igång i god tid. Tack ska ni ha för hjälpen.

Gunnar och Mats: Maila mig på arleklint@vallcom.com så kan vi hålla kontakten den vägen.

/Janne
0708-669612
 

näktergalen

Aktiv medlem
Hejsan,
Jag bor i Stockholm, men blev förälskad i Höga Kusten. Där firade jag midsommar ett par gånger.
Vi hyrde en stuga där så jag kan verkligen rekommendera en bra camping/stugby där (väldigt trevliga ägare också).Vackert och jättebilligt!!!
Säg bara till om jag kan hjälpa med något.
Är jag inte bortrest då, vill jag gärna hänga med.
Hälsningar,
Maria.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Kick-Off

Vi kör ett uppstartsmöte på planeringen av Höga Kusten-resan nu på Tisdag den 6 juli kl 18.00 på restaurang Magnus Ladulås http://www.magnusladulas.se Österlånggatan 6 i Gamla Stan.

Jag och Johan Ringblom kommer. Häng gärna på Maria!

Ni som bor där uppåt och vill vara med och fixa kan väl maila mig arleklint@vallcom.com så håller vi kontakt via mail och telefon.

Välkomna!
 
Senast ändrad:

gunnar nordin

Aktiv medlem
Gunnar här jag ska in till stan,på Måndag då kollar jag med turistbyrån med tel nr till vandrarhem i närheten och om det finns stugor att hyra.Tel nr kommer på Måndag.
MVH Gunnar
 

gunnar nordin

Aktiv medlem
Hej på er, här kommer tel nr till turist byrån 0660 881 00 och hemsida är www.ornskoldsvik.se
Personligen rekomenderar jag vandrarhemet nere vid Köpmanholmen det är nära och deras resturang ska vara bra.
MVH Gunnar
 

Arleklint

Aktiv medlem
Gunnar:

Jag tänkte maila ut mailadresser till oss som fixar resan, men jag saknar din. Maila mig så löser det dig. arleklint@vallcom.com

Du kan väl kolla pris på vandrarhemmet. Utgår då från att vi blir 30 pers. Kolla om dom kan ordna frukost, lunch och middag (gärna frukost och lunch i paket vi tar med oss ut) Resan blir tors-sönd, med tre övernattningar. Johan och Maria kollar priser på några andra ställen. Jag skall fixa bilar.
 

gunnar nordin

Aktiv medlem
Hej
Det är bättre om ngn som ska vara med i sälskapet och ska bo där kollar det,jag kan komma med förslag med min kännedom om området.
mvh Gunnar
 
ANNONS