Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

OldSchool

Aktiv medlem
Morsning korsning!

skulle va ball att veta vem som sökt Gamle i år, och isåfall, sökte du GF eller KY?


>(((*<

/t
 

Foto-Rickard

Aktiv medlem
Kanske OT!?

Funderar på en utbildning på Tollarp Folkhögskola som ligger någonstanns i nacka. Har en som har rekomenderat den, men jag hittar ingen hemsida eller nåt om den!? Nån som kan tipsa?

Annars, vad är det för nåt i Gamleby ni har sökt?
 

Graylingman

Aktiv medlem
Re: Kanske OT!?

Foto-Rickard skrev:
Funderar på en utbildning på Tollarp Folkhögskola som ligger någonstanns i nacka. Har en som har rekomenderat den, men jag hittar ingen hemsida eller nåt om den!? Nån som kan tipsa?

Annars, vad är det för nåt i Gamleby ni har sökt?
Den skola du menar är sannolikt Tollare
//Anders
 

starnut

Aktiv medlem
Jag fick in en ansökning till GF i sista minuten, blev en lång natt i tisdes för att kunna skicka på onsdagen, varför i hela fridens namn har man sista ansökningsdag påskafton? :)

jaja, har inte allt för stora förhoppningar, känns som konkurensen e stenhård.

Lycka till ni som sökt iaf!
 

Gårdis

Avslutat medlemskap
Har icke sökt.

Sökt "Fotoskolan i Stockholm", där jag idag fick reda på att jag kommit in på första antagningen. Också sökt Nordens fotoskola och tänkte söka Viebäcks fotoskola.
 
GF, Gestaltande Fotografi, 1 år. Förberedande utbildning.

KY, Yrkesutbildning, Fotograf för Reklam och Magsin, 2 år.

Tim, vi skulle ju gå KY tillsammans.
 

homeless clubkid

Aktiv medlem
absolut! fast jag trodde det skulle vara mycket mera teknikuppgifter och produktfotografering. uppgifterna är väldigt fria så man får göra sin egen grej av allting.

så skillnaden mellan ky och gf tycker jag varit hårfin.
 

unit

Aktiv medlem
jag sökte inte...mina pengar och min tid försvann samtidigt så fick aldrig iväg någon ansökan.

well well.
 

sattanius

Aktiv medlem
*ruska*

Jag har ju sökt =)! KY. För första gången.. Såg inte tråden förrens nu så...
Jag hoppas verkligen att jag kommer in, men det känns väldigt tufft. Även om inte många från fs sökt =).
 
ANNONS