Annons

Högspänning på blixtskon och EOS 350D

Produkter
(logga in för att koppla)

Darren

Aktiv medlem
Åfan, kan man fråga Canon om det... :)

Frågan har jag skickat till Canon när jag läste tråden på dpreview och medan jag avvaktar svaret från de så vill jag gärna diskutera detta (förklaringen till varför det funkar på 350D och inte på de tidigare modellerna) med folk som har bättre kunskap om Canons Dslr:er än jag själv.
 
Jag undrar också vad blixtskon tål. Tyvärr hann jag starta en ny tråd med ungefär samma ämne innan jag såg denna. Sorry! Men jag gjorde faktiskt en sökning tidigare ikväll (troligen innan denna tråd dök upp)
 

Damocles

Aktiv medlem
Whao, dpreview verkar ha bytt forumlayout, yippie, äntligen något som nästan går att läsa.

Men det åsida, informationen som var upplänkad var ur ett brev från Chuck Westfall, troligen den människan i världen hos Canon som har varit mest tillmötesgående med information och tekniska data. Han har vägt in bland annat på artiklar om autofokus och blixt på photonotes, men även på saker hos Rob Galbraith.

Verkar som han fått ett nytt jobb och inte är så inblandad i tekniken längre dock.
 

Darren

Aktiv medlem
Hmm, Canon har fortfarande inte besvarat mailet jag skickade så om någon får ett svar eller hittar mer information om detta skriv då gärna i tråden.
 
ANNONS