Walle
Aktiv medlem
Jag söker rak och konkret information hur förfarandet går till när en fotograf åker med en militär makt som inbäddad (eller "embedded", som det heter på Engelska) fotograf.
Tar Sverige emot inbäddade fotografer på sina utlandsregementen?
Hur söker man till att bli inbäddad fotograf hos t.ex. Amerikanska armen?
Hur fungerar det med t.ex skyddsutrustning och utbildning? Står man för allt sådant själv?
Vilken typ av avtal får man skriva på? Jag vet att jänkarna har vissa krav på vad man får rapportera. Går de igenom samtliga bilder, eller har man helt eget ansvar där?
Jag söker inte spekulanter som svarar på denna tråd, då jag vill ha genuin och saklig information. Så snälla, kan du inte svara sakligt, svara inte alls. Starta i så fall hellre en ny tråd.
/Christoffer
Tar Sverige emot inbäddade fotografer på sina utlandsregementen?
Hur söker man till att bli inbäddad fotograf hos t.ex. Amerikanska armen?
Hur fungerar det med t.ex skyddsutrustning och utbildning? Står man för allt sådant själv?
Vilken typ av avtal får man skriva på? Jag vet att jänkarna har vissa krav på vad man får rapportera. Går de igenom samtliga bilder, eller har man helt eget ansvar där?
Jag söker inte spekulanter som svarar på denna tråd, då jag vill ha genuin och saklig information. Så snälla, kan du inte svara sakligt, svara inte alls. Starta i så fall hellre en ny tråd.
/Christoffer