Annons

I stället för betalda jobb då Corona cirkusen drar förbi

Produkter
(logga in för att koppla)

Arctistic

Medlem
Jag har absolut noll uppdrag nu och ett inställt roadtrip-gig i USA på 6 veckor som jag såg galet mycket fram emot. Nu måste jag försöka göra någonting vettigt varje dag för att inte tappa kreativiteten. Idag blev det det här:

https://youtu.be/a6aLufB6nTA
 

PMD

Aktiv medlem
Hm. Inga bud än. Att du skänker bort pengarna till välgörenhet borde ju locka fler budgivare, men det kanske tar lite tid innan buden börjar komma.

Jag tycker också att det är schysst av dig att sälja den oanvända halvan av rullen, och inte den andra halvan. ;-)

Men varför vill du inte skeppa till Sverige?
 

Arctistic

Medlem
Hm. Inga bud än. Att du skänker bort pengarna till välgörenhet borde ju locka fler budgivare, men det kanske tar lite tid innan buden börjar komma.

Jag tycker också att det är schysst av dig att sälja den oanvända halvan av rullen, och inte den andra halvan. ;-)

Men varför vill du inte skeppa till Sverige?
Haha, jag skickar den var som helst i världen om någon köper den, det var bara Ebay's val som var lite korkade och made no Sense. Det står dock i texten att jag skeppar. :)
 

jonas18z

Avslutat medlemskap
Surt med jobbet! Men kul att du hittade på någonting m.

Har själv fått två jobb inställda och förmodligen tre, redan nu. Gissar på lika många till.

Man kan såklart roa sig med att rena upp i arkivet / sortera , bygga ny hemsida osv


Retuschjobb lär man kunna göra men det lär ju inte finnas så många om ingen kan fotografera någonting.
 

PMD

Aktiv medlem
Alla bokstäver i Youtube-länken blev gemena vid citeringen så länken fungerar inte.
Länken i urinlägget fungerar dock fortfarande.
 
ANNONS