Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kameraloppis.se - 28:e februari Stockholm 10-14

Produkter
(logga in för att koppla)

alanwatts

Medlem
kameraloppisen i stockholm är ju både köp/sälj samt umgänge, så jag tyckte den kunde passa här. Admin kan ju flytta tråden om dem tycker den ska vara någon annanstans. Tror själva mingelbiten är så stor att detta kan bli en riktigt trevlig dag för att träffa andra fotografer/fotopryl-intresserade. :)

Hoppas ni uppskattar tipset om vinterns loppis. Jag ska nog fylla en kartong och sälja. Känner jag mig själv, så köper jag väl lika mycket som jag säljer dock....

Lördag 28:e februari 2015 - Timmermansgatan 46 Södermalm. 10-14

Från arrangören:
----------------

Det finns ett begränsat antal säljplatser/bord (17 st). Klicka här för att komma till bokningsformuläret. När du har gjort bokningen kommer du automatiskt få ett bekräftelse-mail tillbaka med inbetalningsinstruktioner. Betala in avgiften på 400 kr/bord. Maila sen gärna tillbaka och berätta att du gjort inbetalningen!

Fyll sedan bananlådorna fulla med kamerapylar (gammalt som nytt är välkommet!) och kom till Timmermansgatan 46 någon gång mellan 09:00 och 10:00 den 28:e februari. Glöm inte att ha gott om växel redo för dina köpare. Kolla om du även kan ta Swish om du har en smartphone om du vill slippa kontanter. Tar gärna med något att paketera dina varor i/med också, som påsar, bubbel/tidningspapper osv. Borden är 180x80 cm. Du kan även ställa upp saker under bordet, bakom, osv. Nedpackning sker 14:00-15:00.

Besökare

Entré kostar 40 kr. Vi kommer att hålla till på Timmermansgården som ligger på Timmermansgatan 46 på Södermalm (karta). Hit går buss 43, 55 och 66. Bussarna stannar precis utanför adressen. Det ligger 200 m från Stockholm Södra/Södra Station pendeltåg och en lite längre bit ifrån Mariatorget och Medborgarplatsens t-banestationer. Vi öppnar dörrarna 10:00 och stänger 14:00. Toaletter finns i anslutning till lokalen.

Fika

Passa på att mingla lite med andra nördar! Det kommer att finnas fika i lokalen såsom lite smörgåsar, kaffe, te, läsk, saft, bullar, kakor.

ANNONS
Götaplatsens Foto