Annons

komplett.se

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars S

Aktiv medlem
Funderar på att köpa en ny PC av Komplett.se, och då en variant av deras bygge "Komplett S775 Core2 Duo".

Någon som har några erfarenheter av komplett.se och deras byggen?
Pålitliga?
 

janne_j

Aktiv medlem
Jag har personligen inte köpt datorer från komplett, men en vän till mig gjorde det. Han har haft den ca 3 månader nu och verkar jättenöjd.Vet inte exakt vad han köpte för modell, men det var i alla fall en dual-coreprocessor

/Janne
 

CalleStahl

Aktiv medlem
Komplett är bra på allt inklusibe service.

Jag har handlar mycket där och de gånger det handlat om returer så har dom löst det snabbt och smidigt.

Gillar deras koncept med hämta-ut butiker.
 

Jepper

Aktiv medlem
Jag har också köpt min dator där för några månader sen och den funkar då rikigt bra, och det var bra service och allt.
 

lynxx

Avslutat medlemskap
Jodå. De verkar vara riktigt seriösa. Dessutom kan du kolla upp dustinhome.se och tbh.se. Har inte blivit besviken där heller.
 

Segeson

Aktiv medlem
Precis som ovanstående säger är "komplett.se" en mycket bra och pålitlig nätbutik.
Jag har köpt mycket grejer av dom genom åren.
Rekommenderas starkt! *****
 

Zal

Aktiv medlem
Jag har handlat från komplett flera gånger och jag måste säga att det gått väldigt snabbt och smidigt.
Senast beställde jag kl 11.20 på onsdagen och hämtade ut mitt paket kl 10 dagen efter. Hämtar man ut paketet själv i hämtbutiken så blir frakten endast 29:- vad man än beställer har jag för mig ;)
 

MagnusBerg

Aktiv medlem
Komplett är kanon. Köpte innehållet (komponenterna) till min dator där en gång i tiden. Och där lär jag köpa delar till nästa. Bygg din dator själv så får du fler paket.;-)

Har testat en hel del postorderföretag sista tiden och inget var dåligt men Komplett har det lilla extra som gör att jag gillar dem bäst.
 

swepri

Aktiv medlem
Detta är i princip det första jag gör på min nya dator från Komplett. Jag packade upp den för en halvtimma sedan och har tryckt in Ubuntu.

Det enda negativa hittills är att det tog 10 dagar från beställning till uthämtning av paketet, trots att inget var restnoterat.

Datorn är snabb och fin dock.

/ Paj
 
ANNONS