Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kusligt plåtning

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonas_art

Aktiv medlem
jag undrar om någon har erfarenhet av at fotogrfera en modell med udda kläder ute i naturen och få en kuslig känsla med externa blixta jag tänkte köra med rangerblixtar. ville få en dimmig bakrund kan ni tipsa om hur jag ska göra för att få de känslan? fins det någon rök mäskin som funkar utan battrie? mvh Jonas

fins det någon rök mäskin som funkar utan battrie? mvh Jonas

Nu är det i och för sig 30 år sedan, men jag var med om en filminspelning där mycket rök förekom. Förutom vanliga rökmaskiner användes små rökbomber som komplement, lämpliga rökbomber borde gå att hitta hos någon som säljer pyroteknik för teaterrekvisita.

Mjöl

jag undrar om någon har erfarenhet av at fotogrfera en modell med udda kläder ute i naturen och få en kuslig känsla med externa blixta jag tänkte köra med rangerblixtar. ville få en dimmig bakrund kan ni tipsa om hur jag ska göra för att få de känslan? fins det någon rök mäskin som funkar utan battrie? mvh Jonas

Elverk + Använd en fläkt och mjöl. Rökmaskin fungerar dåligt utomhus

ANNONS
Götaplatsens Foto