Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
MIS bläck i Sverige
- Trådstartare Tapani
- Start datum
Graal
Avslutat medlemskap
Jag har nyss köpt direkt från MIS och fått det på en vecka. Tullavgiften på industriprodukter blev bara 21 kr men momsen 20% på totalsumman. Trots detta är det säkert mycket billigare än att be någon handlare i Sverige ta hem det åt dig. Epsons svarta dye-based originalbläckpatroner ligger på 299:- i Sverige. MIS arkivbeständiga pigmenterade svarta bläck kostar t.ex 22.08 dollar (152:50 sv.kr) om du köper av dom. Ca halva priset alltså. Lägg på 20% svensk moms (tullavgiften kan du bortse från) så hamnar du betydligt under vad det förmodligen kostar att köpa här.
jakob_borg
Aktiv medlem
Jaha, hur är det med det här nuförtiden när Amerikanarna har börjat slåss om patent? Som jag förstår det kan man inte köpa i alla fall Epson-kompatibla patroner från USA längre. Finns det någon handlare i vår jurisdiktion som har produkterna?
Tapani
Aktiv medlem
Jag har köpt MIS refillbläck från http://www.refill.nu/refill.htm till min Epson Stylus Photo 2100 det vart billigare än att köpa det från USA man kan även ringa dem och fråga om man har funderingar kring vad som passar till skrivaren man har
/Leo
/Leo