Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

mycket fel på nikon D70 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
har knäppt ca 4000 bilder med min D70 på 3 1/2 månad...endast ett inbillat fel i form av backfokus.

Skitbra kamera!

macgunde skrev:
Snyggt foto!

Skulle du vilja ta ett kort på din väska å mejla de till [email protected] ?

£72 är ju ändå endel... eller vet du nåt billigare ställe? (Bor för tillfället i England)

Tjenare, här kommer en länk till Crumplers hemsida i Australien. Upptäckte att jag hade modellen som heter Tallee och inte 15love, men dom är snarlika både utvändigt och invändigt. Skiljer lite i måtten bara.

http://www.crumpler.com.au/cartIndex.php?prodId=85&prodType=Bag&catId=22

Klicka på see bag inside på 15love modellen så får du lite känsla för hur dom ser ut invändigt.

Annars har jag en gammal rygga från -52 till salu...inte brun...inte chockrosa heller...vette f_n vad det är för färg!

macgunde skrev:
Tackar... Jag tror att jag beställer den nu... Kan ju inte vela hela natten lång :D

Det gör du rätt i, jag är i alla fall skitnöjd med den. kanon att ha med då den inte ser ut som en konventionell kameraväska. Man får plats med ett hus ink objektiv en blixt samt tre extra objektiv. (så länge man inte kör stora tele varianter givetvis. Jag har 18-70 kitobjektivet, 50 1,8 samt 70-300 i min.

Att kameran (objektivet) fokuserar på en punkt på kortare avstånd än vad den anger...skärpan hamnar alltså på fel ställe.

ANNONS
Götaplatsens Foto