Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som testat foto.com?

Produkter
(logga in för att koppla)

Alexandersson

Aktiv medlem
Hittade ingen tidigare info om detta labb men har någon testat det?

http://se.foto.com/

De har fina priser på A4, 4.72kr/st.. får man vad man betalar för eller duger de?

Jag har testat A4 ifrån scandinavians labb, crimson och expert. Alla tycker jag har levererat bra bilder.

Alexandersson skrev:
Hittade ingen tidigare info om detta labb men har någon testat det?

http://se.foto.com/

De har fina priser på A4, 4.72kr/st.. får man vad man betalar för eller duger de?

Jag har testat A4 ifrån scandinavians labb, crimson och expert. Alla tycker jag har levererat bra bilder.

Haha, ja du.. det är ju inte direkt dyrt att testa :p

Eftersom att du redan har erfarenhet av scandinavians labb, crimson och expert så vore det kanon om du ville testa dem och jämföra!

Jo, skall fixa ett 20-tal A4 inom ett par veckor och då kan man köra en testomgång där för att se om nu ingen annan redan har testat?

Det känns nästan för billigt, och min magkänsla säger mig att då är det också så.

Nu har jag testat!

Fick hem 49st bilder i formatet 20x30 igår och jag är imponerad. Skärpan och färgerna blev klart över mina förväntningar.

Jag kommer absolut beställa fler bilder med tanke på priset.

Jag har inte testat detta, men är lite nyfiken att göra det med tanke på det låga priset. Man kan ju knappast få mindre än vad man betalar för med det priset. Å andra sidan hittade jag följande citat på deras sida, och det invaggar en ju inte direkt i trygghet:

Nya har vi satt precis online et nytt redigera bearbetar. Med detta bearbeta dig kan nu tillfoga olikt inramar, och text till dina foto, efter du har uploaded dina bilder.

/Jer.

Jag har inte testat detta, men är lite nyfiken att göra det med tanke på det låga priset. Man kan ju knappast få mindre än vad man betalar för med det priset. Å andra sidan hittade jag följande citat på deras sida, och det invaggar en ju inte direkt i trygghet:

Nya har vi satt precis online et nytt redigera bearbetar. Med detta bearbeta dig kan nu tillfoga olikt inramar, och text till dina foto, efter du har uploaded dina bilder.

/Jer.

Även dyslektiker kan väl trycka "print" - eller? ;-)

// Maxe

Beställde lite semesterbilder där i början av förra veckan, hade lite strul ladda upp alla 140 bilder.
Sen funkade beställningen bra och pengar drogs från mitt konto.
Fick oredererkännande med ordernummer.

SEN hände ingenting, halva tiden så dunkar inte deras spårningssida och när den funkar så står det "Intet resultat fundet!" när jag söker på mitt nummer eller namn och postnummer.

Inget svar på mail heller efter 4 dagar.

Hittade inget telefonnummer på sidan heller efter kollat lite snabbt nu, se hur det går...

ANNONS
Götaplatsens Foto