Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu har vi fått vår egen grupp!

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Äntligen har vi fått vår egen grupp. Den ligger under Grupper/Sällskap i navigeringen överst på sidan.

Som värd för gruppen känner jag mig fortfarande rätt så grön när det gäller de funktioner som styr layout m m. Jag har dock försökt få till en text som beskriver gruppen och den ligger ute nu. Den kan dock komma att ändras, men jag ville i alla fall få ut något ganska snabbt.

I början av juni anmälde många av er på nytt till det omstartade WFS. Den anmälan gjordes per e-post, men för att jag ska kunna lägga upp er som användare (så att ni kan skriva på klotterplanket och lägga upp bilder m m) så behöver ni anmäla er på nytt - den här gången genom att klicka på länken som finns på vårt sällskaps sida. I och med att jag har semester kan det ta några dagar innan jag kommer åt att "godkänna" er - hoppas att ni har överseende med det.

Det finns en inbyggd möjlighet att lägga upp fototräffar och andra sammankomster, men den möjligheten verkar endast kunna användas av den som är värd. Hur tycker ni att vi ska göra? Man skulle kunna göra så att den som har ett förslag på träff skickar ett mail till mig med en beskrivning av träffen, vilken plats det handlar om och vilken tid m m (adress för sådana mail lägger jag upp om vi kommer fram till att välja det sättet). Alternativt skulle man kunna använda klotterplanket, men då finns nog risken att man missar informationen bland allt annat som skrivs. Klotterplanket lär förhoppningsvis se ut som ett klotterplank - där ska man ju kunna slänga ur sig vad som helst. Ytterligare ett alternativ är att göra som vi gjort tidigare - vi startar nya trådar i vårt forum.

Skriv gärna vad just du tycker om det här - gör det senast den 31 augusti. Därefter väljer vi ETT sätt - annars kommer ingen att veta var man ska söka information efter träffarna. Med bra beskrivningar av träffarna kan jag åtminstone tills vidare tänka mig att lägga upp dem åt er via den möjlighet som jag har som värd för gruppen. Jag återkommer om vad som ska finnas med i beskrivningarna om vi väljer detta alternativ.

Glöm nu inte att anmäla er igen så att vi kommer igång med inläggningen av bilder. Försök vara aktiva med att kommentera, så blir det här riktigt roligt!

Hälsningar

Hans
 
ANNONS