Annons

FS Bildfunktioner "Nya bilder"

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Tycker det är kul att kolla nya bilder från medlemmarna. Vissa fastnar man för och ger tummen upp eller skriver en rad. Däremot är jag inte så road av att se "multiuppladdningar" av mer eller mindre samma bild, endast med små variationer. Jag säger inte att något är rätt eller fel men önskar att man istället innan uppladdning själv kunde vara sin egen kritiker och välja ut en eller ett fåtal bilder man anser är bäst?
Som det är nu så klickar jag bara på nästaknappen till jag kommer till nya inlägg från en annan fotograf.

Sedan vill jag självklart att så många som möjligt tar bilder ofta och lägger upp för kritik eller beröm. Det viktigaste för att utvecklas är att nöta, nöta och nöta ännu mer.. :)

Må gott, gott folk! / Patrik

Jag har nog gett upp att titta på bilder på fotosidan öht bland annat av den orsaken. Varför lägga upp alla tänkbara varianter av samma motiv? Och att fotosidan används som någon slags molntjänst för backup av bilder utan urval.
Jag har förresten slutat lägga upp egna bilder med, för det är ingen eller ytterst få som tittar på dem ändå.
Trist men så är det.

ANNONS
Götaplatsens Foto