Annons

Nya forum för Teknikfrågor per Tillverkare

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Observera de nya teknikforumen som finns per tillverkare. Vi kommer att flytta alla teknikfrågor relaterade till en viss modell/märke, för att hålla detta forum mer generellt om Digitalfoto.'

Till tillverkarforumen
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Behövs det verkligen? Det blir ju dubblering mot teknikkategorierna Klassisk och Digital.
 

carpelux

Aktiv medlem
Som alltid hittar man svaret själv när frågan är ställd.
Klickar man på forum kommer länk upp, däremot inte i drop-down menyn.
 

Olle

Aktiv medlem
Vilket forum skall man i fortsättningen använda om man har en generell kamerafråga som inte har nånting med ett visst märke att göra?

Olle
 

Olle

Aktiv medlem
Det forumet heter ju "Övriga tillverkare", dvs alla tillverkare utom Canon, Minolta, Nikon, Olympus och Pentax som har sina egna forum.

Om en tråd är helt märkesfri, eller gäller alla märken (som t ex Canon, Pentax, såväl som Sigma och Hasselblad) är det väl inte rätt forum?
Eller så borde kanske forumet döpas om.

Olle
 

Bjoernowitsch

Avslutat medlemskap
En del frågor är alldeles för allmänna för att sorteras in i något forum för ett visst märke. Jag hittade ett inlägg om skylight- och UV-filter, svarade glatt och märkte först medan jag skrev att det låg under Canon, fast min kamera inte är av det märket. Den frågan och en massa andra som kan döljas under forumet för ett visst märke kan ju vara intressant även för fotografer som använder utrustning av ett annat fabrikat.
 
ANNONS