Annons

Nya hemsidan, kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Personligen gillar jag inte Flash-sidor. Det tar för mycket tid att ladda och fungerar inte på datorer som inte har flash. En stor nackdel om man ska marknadsföra sig inför en bred kundkrets tycker jag.

På min arbetsdator fungerade den inte alls och jag fick stänga den utan att fått något utbyte från sidan. Det enda jag hann se var volvon på framsidan. Sen brakade allt ihop.

Har man annars flash installerat och en hejdundrans snabb internetuppkoppling så är det ju väldigt snyggt!

Mvh /Peter

Stiligt! Men texten i "senaste bilder" innehåller skräptecken. Min webbläsare är inställd på "Västeuropeiska (ISO)".

Hoho du har en bild från fallen i Kråkan :)
Inte helt olik en jag har tagit. :)

Snygg hemsida förresten. Snabb och praktisk för att vara en flashhemsida. Ett plus för att den funkar i Firefox också.

Snyggt! Gillar dina slideshows med stora tydliga bilder där man kan "snabbspola" om man har bråttom. :)

Utrustning :-(

Är du seriös i något yrkesutövande...visa resultatet av det. Att berätta vad man har för utrustning är ointressant! Dina kunder är intresserade av vad du kan, inte vilka verktyg du har!

Med all välmening.

/Janne

Fin sida!

På sidan "Information" försvinner dock viss text bakom självporträttet på höger sida. T.ex. står "och det mesta har j" och "Informations Desi" (är det inte förresten ett "s" för mycket - Information Design).

Har Mac och Safari.

Än en gång - fin sida.

/ F.

Re: Utrustning :-(

Janne H skrev:
Är du seriös i något yrkesutövande...visa resultatet av det. Att berätta vad man har för utrustning är ointressant! Dina kunder är intresserade av vad du kan, inte vilka verktyg du har!

Med all välmening.

/Janne

Jepp det ska bort och var bara utfyllnad när jag testskapade sidan! :)

Skott skrev:
Fin sida!

På sidan "Information" försvinner dock viss text bakom självporträttet på höger sida. T.ex. står "och det mesta har j" och "Informations Desi" (är det inte förresten ett "s" för mycket - Information Design).

Har Mac och Safari.

Än en gång - fin sida.

/ F.

Bra du såg det ska fixa till det, och det är inget s förmycket.. stör mig själv på det lite men utbildningen heter Informations Design :)

peter_wahlström skrev:
Personligen gillar jag inte Flash-sidor. Det tar för mycket tid att ladda och fungerar inte på datorer som inte har flash. En stor nackdel om man ska marknadsföra sig inför en bred kundkrets tycker jag.

På min arbetsdator fungerade den inte alls och jag fick stänga den utan att fått något utbyte från sidan. Det enda jag hann se var volvon på framsidan. Sen brakade allt ihop.

Har man annars flash installerat och en hejdundrans snabb internetuppkoppling så är det ju väldigt snyggt!

Mvh /Peter

Hum, troligen har du inte Flash7 installerat då?
Braka ihop låter skumt fick du något felmeddelande eller liknande?

Allt har ju för och nackdelar och eftersom allt fler har bredband och flash ligger mer eller mindre inbyggt i windows etc..
Sidan ska styckas upp så att varje sida laddas in i min template dvs att den klumpen som e idag på 300kb kommer styckas ner till ungefär 30kb styck istället mycket behagligare för modem användare

Skurmedel skrev:
Hoho du har en bild från fallen i Kråkan :)
Inte helt olik en jag har tagit. :)

Snygg hemsida förresten. Snabb och praktisk för att vara en flashhemsida. Ett plus för att den funkar i Firefox också.

Jepp det är fint där uppe i Kråkan :)

Kanon att du sa den funkar i FireFox oxå! :)

ANNONS
Götaplatsens Foto