Annons

Nya medlemmar i WFS

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Under den här tråden lägger jag och Lotta in nya medlemmar i WFS, detta för att ni ska hitta dem lättare. Länkar till alla medlemmar finns också på min profilsida.

Skriv helst inga inlägg i den här tråden utan låt den vara så "ren" som möjligt. Använd den bara för att kolla vilka nya medlemmar som har tillkommit.
 

Picture

Aktiv medlem
WFS goes abroud!

Vi har fått vår första utländska medlem! Medlem nummer 36 är Kjeld Smed från Danmark och han hann inte vara medlem mer än tre timmar på fotosidan innan han upptäckte WFS och anmälde sig via ett mail till mig! Kjeld har en fastighet i Torsby, så det kvalificerar honom absolut som medlem.

Kolla gärna in hans hemsida.
 

Tiki

Medlem
Japp, hej hej alla Wermländska fotoentusiaster, Jonas Andersson heter jag. Förnärvarande bor jag i Arvika men är lite på drift mot Karlstad eftersom jag jobbar i Kil.

Måste bara säga att det är fascinerande att glida runt mellan sidorna och kika på era fina bilder. Här har jag massor att lära.

Själv gillar jag alla typer av bilder men använder kameran i huvudsak när jag håller på med mina andra hobbies. Då tänker jag närmast på vindsurfing, snowboard, MTB och alpint. Om jag inte hade varit så förbaskat biten av dessa sysselsättningar vore jag sannolikt en bättre fotograf. Trots allt ska det bli kul att få hänga runt här och snappa upp ett och ett annat tips på vägen.

Det är lika bra att gå ut hårt så jag bifogar en bild från den gångna helgen direkt. I Rackstadbacken kördes det big air och i pausen lekte några crossar.

Jag räknar med att vi ses.

Hälsn. Jonas Andersson, Arvika
 

Tiki

Medlem
Bilden försvann på vägen

*hmmm jag behärskar uppenbarligen inte tekniken särskilt bra. Den bör vara inom angivna mått och storlek men vi kan ta det vid ett annat tillfälle.


//Jonas
 

Bilagor

murdoc

Aktiv medlem
Då har vi blivit 52 st! Tänk vad kul om vi kunde bli nåra stycken på nästa IRL möte också!
Oj...såg inte "inga svar" texten i början..och nu går den inte att radera..hoppas det går bra ändå? =)
 
ANNONS