Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Objektivrecentioner kontra märke på kamerahus?

Produkter
(logga in för att koppla)

mayro

Aktiv medlem
Vore roligt och lite informativt om det gick att införa på vilken kamera objektiven används på så man vet märke recentionen byggs upp på samt runt... Samt då val där man kan välja sitt märke/ samt/ model som en funktion samt en samanställd såsom nu är där alla blandas..och då få upp som för min del enbart Sonyanvändarnas tyckande om ett speciellt objektiv.. och för en tex Canon Eos 450 ägare att just med sitt kamerahus få läsa andra 450 ägares tyckande.. osv osv...

Hoppas ni förstår hur jag menar...

:)

Mvh
Tobbe.

Uppmana folk att skriva det i sina betyg då. Det är ju i stort sätt utan betydelse i de flesta fall - sensorstorlek påverkar betyg men om det är en D90, 450D, 40D eller K100 spelar mindre roll.

Det kan ju vara ett sätt att enkelt inplementera den uppgiften att bara skriva in kamera på en rad avsedd för det....

Men kunde man söka via exakt märke samt typ kunde man enkelt titta på tex bildresultat ifrån den kamera man själv har tex.... För min del anser jag det vore intresant..

Om det går vill säga..

Och den som inte vill titta på så sätt kan ju bara titta som man gör idag...

ANNONS
Götaplatsens Foto