Annons

Otur.

Produkter
(logga in för att koppla)

jbomelin

Avslutat medlemskap
Otur 1: Ett av Lunds vackraste korsvirkeshus har brunnit ner. (http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?version=75329).

Otur 2: Jag hade i sömnen sparkat luren av telefonen vilket gjorde att jag inte gick att nå. När en välmenande människa försökte ringa mig 06:30 för att be mig cykla ner med kameran var det alltså upptaget. Inga bilder att visa för tidningen :(

Som vanligt är det säkert någon som kommer bli upprörd över att jag ville fotografera tragedin, men vad ska jag säga... man måste tjäna pengar på nått.

/Joakim
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
jbomelin skrev:
Som vanligt är det säkert någon som kommer bli upprörd över att jag ville fotografera tragedin, men vad ska jag säga... man måste tjäna pengar på nått.
Om det var en klassisk, viktig gammal byggnad är det naturligtvis viktigt att dokumentera allt om den, även dess förstörelse.
 

Sonnaren

Aktiv medlem
jbomelin skrev:
Otur 1: Ett av Lunds vackraste korsvirkeshus har brunnit ner. ( Som vanligt är det säkert någon som kommer bli upprörd över att jag ville fotografera tragedin, men vad ska jag säga... man måste tjäna pengar på nått. /Joakim [/B][/QUOTE] Ingen bör bli upprörd över att du ville fotografera - så länge det inte var du som tände på.... Us
 

NiklasK

Aktiv medlem
Det avr jag som tände på skiten! Jag är så trött på K-märkta hus! Sen avr det ju för att få de bästa bilderna också!
 

berga

Aktiv medlem
Du är inte ensam.
Jag känner till en journalist på ABC (region-TV)som bodde granne med en kyrka som brann ner i Stockholm.

Han blev irriterad över ljuset, gick och drog för gardinerna och fortsatte att sova.

Det har ändå gott bra för honom.
 
ANNONS