alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Nu är det dags att pensionera den gamla ryggsäcken och skaffa en som är bekväm att bära och som rymmer det jag vill släpa på. Det jag ska få ned i väskan är ungefär detta:
Canon EF 17-40/4,0L IF USM
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon EF 100mm f/2.8 Macro
Sigma 70-200mm f/2.8 APO EX HSM
Tokina AT-X 400AF 400mm f/5.6
Canon EOS 10D (med batteripack), med 17-40 eller 70-200 monterat
Canon EOS 5 (med vertikalgrepp), utan optik på.
Manfrotto Stativ 144
...plus annat smått och gott som är bra att ha med sig ut i busken. Jag kanske inte kommer att klämma ned allt varje gång, men det är bra om allt går att transportera i väskan.
Jag har kikat runt en del och just nu verkar det som om det står mellan LowePro's Photo Trekker och Nature Trekker. Frågan är vad som egentligen skiljer dessa två åt? Jag har inte riktigt kunnat klura ut det. Tips på andra ryggsäckar mottages också
)
Canon EF 17-40/4,0L IF USM
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon EF 100mm f/2.8 Macro
Sigma 70-200mm f/2.8 APO EX HSM
Tokina AT-X 400AF 400mm f/5.6
Canon EOS 10D (med batteripack), med 17-40 eller 70-200 monterat
Canon EOS 5 (med vertikalgrepp), utan optik på.
Manfrotto Stativ 144
...plus annat smått och gott som är bra att ha med sig ut i busken. Jag kanske inte kommer att klämma ned allt varje gång, men det är bra om allt går att transportera i väskan.
Jag har kikat runt en del och just nu verkar det som om det står mellan LowePro's Photo Trekker och Nature Trekker. Frågan är vad som egentligen skiljer dessa två åt? Jag har inte riktigt kunnat klura ut det. Tips på andra ryggsäckar mottages också