Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Qlick
- Trådstartare badboll
- Start datum
Francis-G
Aktiv medlem
Jag har testat. Det är enkelt att ansluta sig och börja ladda upp bilder. Dock måste man ladda upp bilderna en åt gången via deras web. Många klickningar blir det per bild...
Jag har inte sålt nån bild ännu och vet inte hur många bilder de egentligen säljer. Ingen statistik eller nåt, lite hemligt.
Bildbyråerna med högre krav verkar mer seriösa och med större möjlighet att verkligen sälja några bilder.
Jag är ansluten till Sheep bildbyrå också (www.sheep.se). Där måste man få bilderna accepterade och kan skicka in många bilder åt gången. De talar om när de säljer bilder och man får statistik på mail. Känns seriöst tycker jag!
Jag har inte sålt nån bild ännu och vet inte hur många bilder de egentligen säljer. Ingen statistik eller nåt, lite hemligt.
Bildbyråerna med högre krav verkar mer seriösa och med större möjlighet att verkligen sälja några bilder.
Jag är ansluten till Sheep bildbyrå också (www.sheep.se). Där måste man få bilderna accepterade och kan skicka in många bilder åt gången. De talar om när de säljer bilder och man får statistik på mail. Känns seriöst tycker jag!