Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sälja D50, vad kan jag ta?
- Trådstartare jimmy1r
- Start datum
Makten
Aktiv medlem
Vad skulle du vinna på att byta till D40??? [edit: jag såg inte att du vill ha en mindre kamera. en beg. Canon 350d kanske är nåt annars?]jimmy1r skrev:
Vad tror ni att jag kan ta för en D50 med kitobjektiv 18-55? Jag köpte den i slutet av sommaren men vill nu köpa en mindre kamera. Kanske D40 även om den känns lite begränsad. Någon som har andra tips?
5500:- kanske du kan få, gissningsvis.
philip svensson
Aktiv medlem
skulle gissa att du inte lär få 5500 kr för den... snarare kanske 4000 den finns ju för 5700:- ny. Sedan beror det ju på hur många exponeringar kameran gjort, har du den siffran?
philip svensson
Aktiv medlem
det finns nåt program. kommer inte ihåg vad det heter. någonting med panda och någonting med EXIF
exif är information som ligger i varje bild med alla möjliga fakta i...
exif är information som ligger i varje bild med alla möjliga fakta i...
Kozlowki
Medlem
EXIF viewer
Här finner du programmet som ser hur många exponeringar kameran gjort
http://www.amarra.de/
Här finner du programmet som ser hur många exponeringar kameran gjort
http://www.amarra.de/
jorgen.hubner
Aktiv medlem
jimmy1r skrev:
Vad tror ni att jag kan ta för en D50 med kitobjektiv 18-55?
Tänk så här, Du kan köpa en ny för 6685:00, vad skulle Du vilja betala för en kamera som är lite begagnad? Var ärlig och tänk precis som Du gjorde, när Du köpte den. Det var ju någonting som fick Dig att köpa en ny istället för en äldre begagnad modell...
Då kommer Du nog ganska nära det pris någon annan är villig att betala för Din kamera.
e.m.ö.å
Jörgen