Annons

Saknade artiklar

Produkter
(logga in för att koppla)

GrAcK

Aktiv medlem
Var har artiklarna från Kamera & Bild tagit vägen? På denna sida står följande att läsa:
Här på Fotosidan kommer det att dyka upp högkvalitativa och intressanta artiklar från Kamera & Bild redaktionen. Första artikeln ligger länkad nedan, och sen kommer det att dyka upp en ny artikel per månad. Likaså kommer allt material som funnits i tidingens Fotosidan-sidor att publiceras här på Fotosidan.
Den artikeln publicerades i september, det borde därmed finnas 6-7 artiklar från KB på Fotosidan men jag kan bara hitta två:
Modet att förverkliga en dröm
Vågade vyer

Kommer det inga fler artiklar eller? Tycker det behövs fler sånna här på Fotosidan, jag tycker iaf väldigt mkt om att läsa dem.

/Viktor

I artikellistan här finns fem artiklar från K&B. Två av dem är också på startsidan.

Är alla de låsta artiklarna från KB? De två första artiklarna hade nämligen en logga till höger där det klart o tydligt stog att de varit publicerade i KB, vilket resten av de låsta saknar. Därför antog jag att de inte var därifrån.

/Viktor

Det kanske de inte är? Jag bara utgick från det, men jag prenumererar inte så jag vet inte.

ANNONS
Götaplatsens Foto