Annons

Tävling om vår logotyp och "medalj".

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Jag hoppas att ni inte har missat tråden om att vi fått WFS inlagt under grupper nu?

Vi behöver en snygg "medalj" (fotosidans benämning på den mindre bild som kommer att visas framför vårt sällskap då man är inne på listan över de sällskap som finns) och en snygg logotype (den bild som kommer att synas överst på vår sida om man klickar sig vidare till vårt sällskap).

Jag tror att många av er tycker att det vore kul att ta fram förslag på medalj respektive logga. Därför kanske vi skulle ha en tävling? Vinsten blir förstås att få medaljen och loggan upplagd som symboler för vårt sällskap här på fotosidan.

Gör så här:

Logotypen ska vara 400 pixlar bred och 40 pixlar hög och jag vill ha den i filformatet jpg eller gif. Medaljen ska vara 60 x 60 pixlar och i samma filformat. Tänk på att förslag på både logotyp och medalj måste skickas in för att ni ska kunna delta - de måste följa ett koncept och likna varandra. Tänk gärna WFS och Värmland då ni sätter era kreativa grå i arbete.

Förslagen skickas till WFS senast den 31 augusti 2010. Jag kommer därefter att lägga upp dem i en ny tråd här i vårt forum och ni kommer att ha en vecka på er att rösta - er röst skickar ni till samma adress. Jag återkommer senare om sista röstningsdag. Därefter kommer det vinnande bidraget att användas.

Det kommer inte att framgå vem som skapat respektive bidrag förrän tävlingen är avgjord.

Hoppas att ni tycker att det här blir kul!

Lycka till!
 

Picture

Aktiv medlem
Nix. Inte ett enda. Nada. Noll. Zero. WFS inbox är tom, sånär som på reklam från Telia.

Till alla medlemmar: det kommer antagligen att regna oavbrutet hela helgen så i stället för att gå ut och fotografera och därmed riskera fukt i era kameror så tycker jag att ni sitter kvar inomhus framför era datorer, skakar om de små grå i den kreativa delen av hjärnan, ser vad som kommer fram av det och försöker få ner det i ett digitalt logotypförslag (och ett "medaljförslag"). Bara fem dagar kvar nu. Vi ska väl inte bli enda sällskapet utan logga?

*piskar lite uppmuntrande*
 

Picture

Aktiv medlem
Ett förslag på logotyp och "medalj" lämnades in

Endast ett förslag på logotyp och "medalj" lämnades in. Här kommer logotypen (det går inte att ladda upp båda i samma inlägg så "medaljen" kommer i inlägget efter detta):
 

Bilagor

Picture

Aktiv medlem
Tyvärr var det bara jag själv som lämnade in något förslag, så till dess någon ber mig radera eländet från våra sidor så får det duga. Bättre förslag kan skickas till e-postadressen längre upp i den här tråden. Detta kan göras i evig tid. :)
 
ANNONS