Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tokina 80-200/2.8 AT-X AF??
- Trådstartare Langsor
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Jag anser att man gör rätt i att spara pengarna (om det inte kliar för mycket såklart
till en originallins. Ev, nyaste Sigma som alternativ,,,
Visst kan bilderna bli fina med Tokinam,s lins MEN det kan man ju också kreatera med alla objektiv inkl rysska plastlinser.....
Mina alt:
1, Sök upp en EF 80-200 2,8L för runt 5500,-sek, man hittar knappast mer lins för pengarna om det är i fint skick!! (såg en nyss på blocket och en här bland fotosidans annonser...)
2, Om ni är villig att spara en stund så skulle jag ännu hellre titta efter en i fint skick begagnad EF 70-200 2,8L usm för runt 8000,-sek.
Mvh Niclas.
Visst kan bilderna bli fina med Tokinam,s lins MEN det kan man ju också kreatera med alla objektiv inkl rysska plastlinser.....
Mina alt:
1, Sök upp en EF 80-200 2,8L för runt 5500,-sek, man hittar knappast mer lins för pengarna om det är i fint skick!! (såg en nyss på blocket och en här bland fotosidans annonser...)
2, Om ni är villig att spara en stund så skulle jag ännu hellre titta efter en i fint skick begagnad EF 70-200 2,8L usm för runt 8000,-sek.
Mvh Niclas.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
http://www.matuschek.net/photo/reviews/tokina80-200.de.html
Visst kommer du långt med denna lins, men det är ju inte så kul att det inte är innerfocusering av linserna,,,,, Max 3500,-sek om den är i perfekt skick, tycker jag
(mycket beroende av att den nyare och bättre "pro"-modellen nu finns)/Niclas.
Visst kommer du långt med denna lins, men det är ju inte så kul att det inte är innerfocusering av linserna,,,,, Max 3500,-sek om den är i perfekt skick, tycker jag
Senast ändrad: