Annons

Utökad portfolio?

Produkter
(logga in för att koppla)

janc

Aktiv medlem
Skulle gärna se en möjlighet att köpa till utrymme för att få plats med fler bilder i portfolion.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det bör vi kunna erbjuda framöver. Vi måste bara fundera på ett smart sätt att automatisera detta.
 

ursose

Aktiv medlem
1000st bilder är väl för Guldplus medlemmar, dvs anslutna till Picturo?

Möjlighet att kunna ladda upp lite större bilder och ändra layouten lite mer hade varit bra. Även om det ser bra ut idag så blir man lite själv trött på hur det ser ut :)
 

janc

Aktiv medlem
Picturo handlar ju om en värdering av bilderna med tillhörande ansökningsförfarande. Det jag är ute efter är att köpa en utökad tjänst rakt av.
 

archangel

Aktiv medlem
Jag skulle gärna se mer möjligheter att förändra utseendet/upplägget på portfolion, tycker det är för begränsat som det är nu och undrar om det finns med i planerna i framtiden?
 

janc

Aktiv medlem
Skakar liv i denna gamla tråd igen med att fråga om detta fortfarande finns med på listan över tänkbara funktioner i framtiden?

Som väl framgått tidigare handlar mitt förslag bara om att utöka antalet bilder - inget annat. Säkert finns bra idér kring portfolion men det är en annan diskussion...
 

janc

Aktiv medlem
Jag drar till med 1000!

Skulle jag designa detta skulle jag sälja mer utrymme i poster om säg 200 bilder upp till ett tak på 1000 eller vad som är vettigt med hänsyn till kapacitet, ekonomi och att det ska gå att förvalta. Alltså guldmedlemskap med tillval - typ...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Vi vill uppgradera Portfolion med lite ny funktionalitet och skall diskutera priordning. Återkommer. (eller påminn om vi är sega).
 

Jesper K

Aktiv medlem
Hur går det med detta, David, att utöka antalet bilder/medlemskap?

Jag måste nu rensa bort över 400 bilder för att kunna lägga upp en ny.. :(


Jesper
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Nu med 800 bilder. Vi kommer dock framöver göra justeringar med en smartare Portfoliofunktion. Och det som idag är Portfolio kommer bli mer "hemside" lik och för den kommer vi troligtvis justera ner antalet bilder igen.

Trevlig helg!
 

janc

Aktiv medlem
Alldeles lysande - tack för det!

Trevlig helg själv!

elmfeldt skrev:
Nu med 800 bilder. Vi kommer dock framöver göra justeringar med en smartare Portfoliofunktion. Och det som idag är Portfolio kommer bli mer "hemside" lik och för den kommer vi troligtvis justera ner antalet bilder igen.

Trevlig helg!
 
ANNONS