Annons

Värmlands naturum

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Kollar i almanackan och drabbas nästan av panik för man måste ju klämma in den..
Tisdag får det bli. Någon som vill komma och måla mina väggar under tiden?;) spacklet borde ha torkat då..

eller nån som vill hänga med på utställningen i stället?
 

lottawe

Aktiv medlem
Skit, det är stressigt att riva tapeter. Ska kolla länken och tiderna bättre sedan, men det blir nog inte denna veckan då..

Tack för att du påpekade iaf:)
 

Picture

Aktiv medlem
Utställningen pågår från 29 januari till 25 april 2005. Öppet onsdagar, lördagar och söndagar fram till 31 mars mellan 10.00 och 17.00. Därefter blir öppettiderna lite bättre för från 1 april är det öppet alla dagar utom måndagar. Öppettiderna är då mellan 10.00 och 17.00 utom på fredagarna då de stänger 15.00.

Ser lite kärvt ut för mig att komma iväg den närmaste tiden, men kanske det här vore något för en fototräff efter Borgviksträffen? Kanske i slutet av mars eller så? Vad tror ni? På första träffen i Karlstad pratade vi ju först om att gå på fotoutställning (ända tills vi insåg att den inte pågick längre då). Vi kan i alla fall ha det som alternativ för tredje träffen. Bra att du startade tråden, Thomas!
 

lottawe

Aktiv medlem
Så, väggarna är klara och jag har lyckats få in naturumbesök i kalendern två gånger innan mars. Misstänker att kanske fler går innan det?

Jag är inte jättemycket för en wfs-träff där på ordinarie öppentid egentligen, men kan väl tänka mig ett besök till om intresse från andra finns, men tycker att det vore smart att boka in oss som grupp utanför ordinarie tider isf. Det skulle kanske ge lite mer?

Vad tycker ni?

Är på väg dit idag.
 

lottawe

Aktiv medlem
Är det fler som hunnit dit än? Vad tyckte ni i så fall? Var det som förväntningarna?

Jag var där i Lördags, men hade nog aningens högre förväntningar om utställningen i sin helhet. Hängningen var under all kritik med bilder ända nere vid golvlisten nästan och utan ordning. Förstod inte hur tanken med placeringen gått i huvudet på "hängarna" heller. De hängde inte ordnat efter fotograf, efter färger, platser eller annat som gav mig ett sammanhang. Trots att det var toppenbilder kändes utställningen ganska rörig i mina ögon.

Kanske var mina förväntningar på utställningen för höga, och därför är jag jättenyfiken på andras tankar om den.
 

pixelbild

Avslutat medlemskap
Jo du hade rätt Lotta hängningen kunde varit bättre men det kanske inte är så lätt i det lilla utrymmet.Men bilderna var mycket bra.
 
ANNONS