Annons

Vad ska jag göra ??!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Pellan

Ny medlem
Jösses hjälp
Min dator säjar att den inte känner till usbkabeln till D700 helt plötsligt, är det någon som råkat ut för det och hur ska jag åtgärda?? snälla hjälp
Mvh
Pethra
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
mmm

Jag har läst om ngn mer som har ställt samma fråga som du i forumen.

Men eftersom jag inte är digital så log jag lite och läste aldrig svaret... :)

Sök lite, tror att det i alla fall var i år det skrevs.
 

Pellan

Ny medlem
mmm

Jag har läst om ngn mer som har ställt samma fråga som du i forumen.

Men eftersom jag inte är digital så log jag lite och läste aldrig svaret... :)

Sök lite, tror att det i alla fall var i år det skrevs.
Ok
Tack alla ni som hjälpt mej, har försökt alla dom knepen, även med en annan dator, ska söka i forumet, tack för ni tog er tid.
Mvh
Pethra
 

Bokeh

Aktiv medlem
Jag rekomenderar dig att köpa en kortläsare för en hundralapp istället för att hålla på och föra över bilder från kameran, det går mycket snabbare samt att det är betydligt bekvämare.

/kent
 

Pellan

Ny medlem
Jag rekomenderar dig att köpa en kortläsare för en hundralapp istället för att hålla på och föra över bilder från kameran, det går mycket snabbare samt att det är betydligt bekvämare.

/kent
Hej Kent
Har kortläsare i datorn men den strejkar också, ska lämna i både dator och kameran i morgon, datorn tar emot D80 både kort och kabel. knepigt, men jag lämnar in det nu.
Tack så jättemycket för hjälpen :)).
Mvh
Pethra
 

Gramse

Medlem
är kameran rätt inställd då ?
menar så den inte är ställd i mtp/ptp läge (heter så i nikon d40).
kameran bör vara inställd på Msc (mass storage) läget.
 

Starslin.se

Aktiv medlem
Usb

Om Både kortläsare och Kamera-kabel krånglar så låter det som det beror på samma fel.
Båda är troligtvis anslutna via USB, även om kortläsaren sitter internt monterad.
 

Mushkot

Aktiv medlem
Hej Kent
Har kortläsare i datorn men den strejkar också, ska lämna i både dator och kameran i morgon, datorn tar emot D80 både kort och kabel. knepigt, men jag lämnar in det nu.
Tack så jättemycket för hjälpen :)).
Mvh
Pethra
Så kortet från D80 funkar, men inte från D700? Isf låter det mer som ett fel på själva kortet. Har du fler kort du kan prova i din D700?
 
ANNONS