Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart köper man album som...

Produkter
(logga in för att koppla)

mr_rockster

Aktiv medlem
Tjenare!

Vart får man tag på fina album till sina kunder som t.ex. vill ha kort på sina barn etc? Ofta när man går till enfotograf så får man ju sådanadär "wire album" eller vad man ska säga medn en stor passepartot (eller hur **** det stavas ;)).

Album i tjock papp efterlyses alltså. Har kollat en del på davanti och de har ju album som funkar dock har de inga färdiga passe... som passar till de.

Några förslag på var jag ska leta?

MVH

Johan

Har inte davanti några passepartouter?!? Joo... Kolla med lundeby & co. De har allt du söker + lite till.. De har dessutom gått ihop med Davanti, så de lagerför deras produkter också.
Jag köper allt där... Allt från bröllopsalbum till enkla ringbundna pappersalbum.

Mvh /Peter

Tjenare!

Det är där jag kikar.. hmm. Får kolla lite mer nogrant. Menade alltså passepartouter som passar in i ett album om du förstår vad jag menar? Lite tunnar som man kan klistra ihop med sidorna och en liten bild i mitten.

MVH

Johan

Javisst. Jag förstår precis vad du menar... Det finns PP som hör till varje album med ett antal öppningar och präglingar. Jag har ett litet bibliotek med PP hemma så att kunderna kan få precis det dom vill i sina album. Vanliga präglingar är svart, silver, som också varierar mycket efter motiv och smak.

Ring o prata med dom så ska du se att de har grejjer :eek:)

mvh /Peter

Aha!..okej! Det är precis sådant jag menar. Jag kollade på hemsidan men hittade inget. Kanske bättre att ringa och prata med de.

MVH

Johan

Tjenare!

Tusen tack för hjälpen! Får nog ringa davanti och höra vad de har, verkar bättre än att kolla hemsidan.

MVH

Johan

ANNONS
Götaplatsens Foto