Peter Almqvist
Medlem
Jag har sen tidigare en analog Canon Eos 20 och vill nu börja fota digitalt. Jag har funderat på både Canon Eos 20D och Eos 350D. 20D är allt för dyr för min del och 350D verkar allt för liten och plastig. Jag har också titta på Nikon 70S som jag tycker verkar robust, visserligen med mindre antal pixlar än både Canon Eos 20D och 350D. Jag har även funderat på att köpa en begagnad Canon Eos 10D då man kan få denna kamera till ett hyfsat pris.
Min fråga är vad ni tycker är ett bra köp en begagnad Canon Eos 10D eller en Ny Nikon 70S. Vad är det bästa köpet.
Det viktiga är väll att man bestämmer sig för ett system, med tanke på kostnader för objektiv om man vill utveckla sin hobby och senare eventuellt uppgradera till en nyare kamera?
Min fråga är vad ni tycker är ett bra köp en begagnad Canon Eos 10D eller en Ny Nikon 70S. Vad är det bästa köpet.
Det viktiga är väll att man bestämmer sig för ett system, med tanke på kostnader för objektiv om man vill utveckla sin hobby och senare eventuellt uppgradera till en nyare kamera?