Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilket fotopapper
- Trådstartare aiWa
- Start datum
stefohl
Aktiv medlem
dJb skrev:
Jag har en Canonskrivare och till den är mitt favoritpapper Ilford Galerie Smooth Pearl.
Din Canonskrivare använder antagligen dyebläck, liksom HP-skrivaren. Då rekommenderar Ilford sina Classic-papper för att få bättre hållbarhet. Jag fick stor skillnad i hållbarhet när jag använde HP:s papper och när jag använde Smooth Pearl. Efter några veckor började man se att bilderna på Smooth Pearl började blekna. HP-bilderna ser fortfarande, efter nästan ett år, bra ut.
Ilfords Classic använder samma grundläggande teknologi som HP gör i sina papper.
MVH/Stefan
dJb
Aktiv medlem
stefohl skrev:
Din Canonskrivare använder antagligen dyebläck, liksom HP-skrivaren. Då rekommenderar Ilford sina Classic-papper för att få bättre hållbarhet. Jag fick stor skillnad i hållbarhet när jag använde HP:s papper och när jag använde Smooth Pearl. Efter några veckor började man se att bilderna på Smooth Pearl började blekna. HP-bilderna ser fortfarande, efter nästan ett år, bra ut.
Ilfords Classic använder samma grundläggande teknologi som HP gör i sina papper.
MVH/Stefan
Okej! Tackar för tipset. Jag ska testa classic pearl. Jag har dock inte märkt av att bilderna bleknar och min skrivare (S900) finns med i dokumentationen till smooth pearl. Men som sagt, jag ska testa och se om jag märker någon skillnad.
mvh
David