Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
WD 1tb
- Trådstartare PerLars
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Jag hittar den i diskhanteraren och kan göra allt som finns där. Har försökt det mesta men det är kanske något som jag missat. Hjälp mig om du kan.
/Per
Är den partitionerad och har enhetsbokstav?
Annars får du högerklicka på det tomma utrymmet där uppdelningen visas och välja att skapa en ny partition. Den bör få enhetsbokstav automatiskt. Sedan får du göra en formatering för att den ska gå att skriva till.
Edit: Ev heter det volym i Win7 istället för partition (sitter på min bärbara XP-burk just nu).
PerLars
Aktiv medlem
Är den partitionerad och har enhetsbokstav?
Annars får du högerklicka på det tomma utrymmet där uppdelningen visas och välja att skapa en ny partition. Den bör få enhetsbokstav automatiskt. Sedan får du göra en formatering för att den ska gå att skriva till.
På första frågan är svaret ja. Partition var skapar jag det har inte hittat något har formaterat och den vissar 118 MB är använt och resten 931 MB ledigt.
Tack så länge.
Jag söker vidare men har du tips är dom välkomna.
/Per
kingfisher
Aktiv medlem
Lägg upp en skärmbild av diskhanteraren
Det skulle göra det mycket enklare för andra att komma med idéer.
På första frågan är svaret ja. Partition var skapar jag det har inte hittat något har formaterat och den vissar 118 MB är använt och resten 931 MB ledigt.
Tack så länge.
Jag söker vidare men har du tips är dom välkomna.
/Per
PerLars
Aktiv medlem
En bild av diskhanteraren
Bilagor
borealis
Aktiv medlem
Har du en där texten går att läsa ;-) Lägg upp den på nån annan site kanske.En bild av diskhanteraren
PerLars
Aktiv medlem
Skärmbild
Bilden är skarp från början, jag förstår inte hur jag skall ladda upp bilden så den blir skarp.
/Per
Har du en där texten går att läsa ;-) Lägg upp den på nån annan site kanske.
Bilden är skarp från början, jag förstår inte hur jag skall ladda upp bilden så den blir skarp.
/Per