— När man tittar på fotografier i allmänhet ställer det väldigt lite krav på betraktaren. All fotografi är inte konst, eftersom den kräver mer av sin åskådare. Men det har verkligen blivit en trend att man sätter upp vackra bilder och är nöjd med det, säger hon. Konstfacks rektor Maria Lantz. SVT http://www.svt.se/kultur/konst/i-var-tar-fotografiet-plats

Måltider

Publicerad 2012-09-24 23:09 | Läst 1570 ggr
Pia-kristina 2012-09-24 23:26
Tänk vad mycket mat som inte blir uppäten.
Gun-Inger Arvidsson 2012-09-25 00:06
Dessa förbannade förpackningar till allt är det inte på tiden att vi gör något för att minska dessa. En miljöfråga kanske i smått men vi måste börja från alla håll.
Skönt att du visar bilders som inte gör mig hungrig mitt i natten.
Hälsar Gun-Inger
Kjerstin Birgitta Wiberg 2012-09-25 20:13
Ingenting att äta.....

Hälsar Kjerstin
Denna blogg är ej längre aktiv