Annons

Panasonic Lumix LX3: 24-60 mm f/2,0-2,8!

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har jag också köpt en lx3:a och kan bara säga att jag är mycket nöjd än så länge!

Men jag undrar... Vad använder ni för skärmskydd och var köpte ni det? Har bara använt min i knappt en vecka och har redan några små repor :(

Tomas

Hej! Jag har nyligen beställt en LX 3 efter ett ingående studium. Hoppas att få den i mitten på nästa månad, för att använda som komplement till mina 1D:eek:r. Appropå skärmskydd så har jag tidigare använt skärmtape
köpt på Claes Olson fungarar relativt bra

Mvh

NE
 
Hej, har skrivit i denna tråden innan ang köp om Lx3 och systemkamera. Jag köpte en D90 då. Men nu ligger den mest hemma och följer sällan med ut. Har tänkt på en Lx3 länge och funderar att köpa en begagnad. Är det nåt man ska tänka på om man ska köpa begagnad kamera?
 
Hej, har skrivit i denna tråden innan ang köp om Lx3 och systemkamera. Jag köpte en D90 då. Men nu ligger den mest hemma och följer sällan med ut. Har tänkt på en Lx3 länge och funderar att köpa en begagnad. Är det nåt man ska tänka på om man ska köpa begagnad kamera?

Det gäller vanlig försiktighet, skicka inga pengar i förväg eller använd netgiro eller motsvarande tjänst. Se så att kameran inte har märken/repor som kan tyda på att den har tappats, kolla också efter repor på objektivet (påverkar i de flesta fall inte bilderna, men ska påverka priset).

Så kan det vara bra att känna till att batterierna åldras, oavsett om de används eller ej, varför du kan behöva köpa nytt om du vill ha full kapacitet.
 
Hallå allihopa! Jag vill se lite fler fantastiska LX3 bilder.. ladda upp dom här i tråden vettja! :D
 
ANNONS