Annons

Fotosidans Forum > Fotosidan.se > Proffsfoto > Proffsfoto: försäljningsmetoder igen.

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne
Gammal 2011-12-12, 18:01   #46
Redaktör

Idg har lagt med posten (möjligt att det var försent och då postas den imorgon vid 14tiden). Jag har lagt ett ex med posten idag (töms 1900) så den skall vara hos dig imorgon (om det fortfarande är vad Posten lovar nuförtiden).

Återkom med hur det går!
Besvara med citat   
Gammal 2011-12-12, 18:27   #47

elmfeldt skrev: Idg har lagt med posten (möjligt att det var försent och då postas den imorgon vid 14tiden). Jag har lagt ett ex med posten idag (töms 1900) så den skall vara hos dig imorgon (om det fortfarande är vad Posten lovar nuförtiden).

Återkom med hur det går!
Jag återkommer, jag lovar.
Men det händer att det tar 2 dagar upp till Norra Bohuslän. Posten skall först till Göteborg och sedan upp till Tanum.
Besvara med citat   
Gammal 2011-12-13, 10:51   #48

Bingo.
Idag kom ett ex av Proffsfoto, bara 1,5 månader för sent.
Förstår dessutom att den kan bli problem med leveranser. Kuvertet var helt öppet, men tidningen kvar. Den självhäftande fliken har en utomordentligt dålig klisterförmåga.
Om detta kuvert används vid normal utsändning så förstår jag att det kan bli problem.
Besvara med citat   
Gammal 2012-02-21, 18:46   #49

Vad kommer tidningen kosta i butik? Lönar det sig att förbeställa eller kan man lika gärna köpa den i butiken,,var den nu säljs?

/Gustav
Besvara med citat   
Svara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:52.

Aifo AB - Elinchrom ELC Pro HD Studioblixt