|
|
#16 |
|
|
Nej nej då kanske jag inte hittar de vackra bilder jag har där nu....:) jag håller på och raderar och har nu raderat rejält och det går rätt bra nu, känner mig inte så himla skyldig nu faktiskt...:)
Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#17 |
|
|
Du har många motiv som påminner om varandra. :-)
Vilket jobb att rensa, men du har iofs jobbat på duktigt sedan du startade denna tråd. Lycka till med det fortsatta urvalet av favoriter. /Nonno |
| Besvara med citat |
|
|
#18 |
|
|
Ja jag vet, försöker att inte ha med så många liknande....men som du säger har jobbat på rätt duktigt nu...:) Och det är ett roligt arbete också att radera men lite svårt ibland...:)
Jag har börjat radera från sista sidan så från början har jag inte raderat ännu. Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#19 |
|
|
Förresten, nu vet jag det är den där Bengt Werners fel...:)....han hade så många förbaskat bra bilder i sina album så jag tror de flesta bilder hamnade i min favoritlista av hans vackra foton....:)
Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#20 |
|
|
Så där jag gott folk, nu har jag nog raderat klart.....tror att de bilder som nu finns i min favoritlista får vara kvar....kanske tar jag bort någon ytterligare. Men det ser bra ut nu, hade ju 26 sidor med bilder där och närmare 3000 och har nu ca 350 och 3 sidor.
Känner mig nöjd :) Så nu kan man börja leta bilder igen....haha Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#21 |
|
|
Så vackra bilder: http://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685
Tack alla som bidrar med dessa och att man kan lägga dem på en favoritplats och kunna titta på dem när man behagar. Man blir glad av vackra bilder! Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#22 |
|
|
Det är något som inte stämmer med din bifogade länk, det blir i alla fall inte din flik med favoriter som visas när jag klickar på den. :-)
Vänligen Nonno |
| Besvara med citat |
|
|
#23 |
|
|
Vad märkligt nonno, för jag ser den när jag klickar på den eller måste jag vara in loggad kanske för att se den?
Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#24 |
|
|
För att komma till din flik "Favoriter" bör länken se ut så här:
http://www.fotosidan.se/member/viewf...s.htm?ID=44685 Du länkade så här: http://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685 Du ser att det skiljer sig lite? Vänligen Nonno |
| Besvara med citat |
|
|
#25 |
|
|
Ok vet ej varför det blev s, jag bara kopierade raden när jag var inne på mina favoriter : http://www.fotosidan.se/member/favorites.htm?ID=44685
Och när jag återigen trycker på den så blir det denna raden??? Märkligt? Förstår inte riktigt....? Mvh Eva |
| Besvara med citat |
|
|
#26 |
|
|
Jag vet inte vad som blir fel, men din ursprungliga länk skickar mig tillbaka till en sida där mitt namn och mina egna flikar blir synliga - f ö är sidan tom. Konstigt blir det när jag klickar på din länk. Blir det så bara för mig eller blir det konstigt även för andra?
Vänligen Nonno |
| Besvara med citat |
|
|
#27 |
|
|
Jag kommer till sidan med mina egna favoriter då jag klickar på den ursprungliga länken. I och för sig trevligt att återupptäcka dem, då det var länge sedan jag såg på dem nu. Den alternativa länken i inlägg #24 fungerar dock, många fina bilder. Ser att några av mina verkar klarat rensningen så långt, och det var ju kul :-)
|
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:07.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar