|
|
#1 |
|
|
Ny multifunktionsskrivare
Har haft en multifunktionsskrivare Canon Pixma mp 610 som jag varit nöjd med, nyttjad till det mesta - skrivare för dokument, kopiator, scanner och ibland fotoutskrifter - min vardagsskrivare helt enkelt. Den verkar nu ha lagt av och sannolikt blir det en ny. Vad vä'ljer jag för att få samma mångsidighet, prestanda och kvalitet, inte minst på fotoutskrifter "till vardags"?
(Gör en hel del foton själv, men de flesta foton jag skriver ut gör jag på en ren fotoskrivare som klarar A3+, en Canon i9950.) |
| Besvara med citat |
|
|
#2 |
|
|
Har haft en multifunktionsskrivare Canon Pixma mp 610 som jag varit nöjd med, nyttjad till det mesta - skrivare för dokument, kopiator, scanner och ibland fotoutskrifter - min vardagsskrivare helt enkelt. Den verkar nu ha lagt av och sannolikt blir det en ny. Vad vä'ljer jag för att få samma mångsidighet, prestanda och kvalitet, inte minst på fotoutskrifter "till vardags"?
(Gör en hel del foton själv, men de flesta foton jag skriver ut gör jag på en ren fotoskrivare som klarar A3+, en Canon i9950.) Kanske nå´n kan ge ett tips om vad det är för fel på den gamla (mp 610)? Jag får ett felmeddelande som säger att jag inte har rätt skrivarhuvud trots att det är samma skrivarhuvud som suttit i sen den var ny. Mailcontact med Canon-supporten föreslår att jag ska kolla om skrivarhuvudet blivit dammigt/smutsigt men jag vet varken hur ett skrivarhuvud ser ut (gissar att det är enheten som färgkassetternasitter i) eller hur jag kommer åt att rengöra det. |
| Besvara med citat |
![]() |
| Bokmärken |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Betygsätt det här ämnet | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:58.
Sök i forum
Forumkategorier
- Fototeknik
- Intresse / Inriktning
- Bilden i fokus
- Efter exponeringen
- Handla
- Utrustningsfrågor
- Foto som jobb (eller vägen dit)
- Fotosidan.se
- Annat
- Grupper och Klubbar
Senaste nyheterna
- Europas natur visas i Stockholm under sommaren
- En dryg vecka kvar på första uppladdningen!
- FS-profilen: Bloggen föder Majas fotointresse
- Vår drömfotoresa till Namibia - kort reserapport
- Nya objektiv från Samyang
- Från dröm till dödlig diagnos
- Koppla Lightroom till Fotosidan - Säg hejdå till krånglig bilduppladdning!
- Ny bildvisningssida för förstorad bild
- Pentax Q7 – kvalitetskompakt med utbytbara objektiv
- Pentax K-50 och K-500 – med eller utan vädertätning