Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Funkar den här på SB-800 också?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vilket tillbehör menar du? Länken råkade vara till en SB-600 och hur den skulle fungera på en SB-800 förstår jag inte riktigt, så jag antar att du råkade posta fel länk.

Hoppsan..

Jo det vart fel länk, men det är omnibouncen på tillbehör jag menar, den hade ingen egen länk som jag kunde få fram.

Om du inte redan har en SB-800 kan jag ju påminna om att det medföljer en sådan i priset för blixten. Då behöver du alltså inte köpa den där.

Om du redan har en SB-800 och vill köpa en ny omnibouncer för att du tappat bort den som ingick borde det ju funk att sätta på den där som ska passa SB-600. Jag kan ju inte garantera till 100% att det blir helt rätt men jag ser ingen anledning till att det inte skulle fungera. SB-600 som fanns på bild i din länk såg ut att ha identisk profil som en SB-800 vad jag kan bedöma.

Här har du för övrigt lite andra funderingar kring omnibouncern: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=72772

ANNONS
Götaplatsens Foto